Nie tylko Clooney zasługuje na wyjątkowe traktowanie – najnowsza reklama Nespresso już w Polsce

150x110

Nowy spot reklamowy zatytułowany „Jak gwiazda” przenosi widza w świat najwyższej jakości usług zarezerwowanych dla członków klubu Nespresso.

Warszawa, listopad 2012 r. – w nowej reklamie z serii „What Else”, George Clooney znany ze swego dystansu do statusu gwiazdy, jaki posiada, promuje wyjątkowe usługi zarezerwowane dla członków klubu Nespresso.

Clooney w deszczu dociera do butiku Nespresso – tuż przed zamknięciem. Po tym, jak zostaje zaproszony do środka, zakłada, że wyjątkowe traktowanie spotyka go ze względu na status gwiazdy. Nietrudno wyobrazić sobie jego zdumienie, kiedy chwilę później do butiku wchodzi kolejny spóźnialski - tajemnicza Pani Martin, którą obsługa traktuje równie wyjątkowo. Kobieta wygłasza komentarz na temat królewskiego podejścia do klientów, podkreślając, że dzięki temu czuje się jak gwiazda, po czym pyta aktora, czy on również ma takie odczucie. Ze znaczącym spojrzeniem aktor odpowiada „Chyba tak”. Następnie pracownik butiku zwraca się do aktora po nazwisku, na co pani Martin, wciąż nieświadoma tego, z kim rozmawia, dodaje „No widzi pan! A nie mówiłam?” Scena kończy się ujęciem rozbawionego Clooney’a - do sławnego aktora dociera myśl, że każdy członek klubu Nespresso traktowany jest jak gwiazda.

Nespresso zrzesza społeczność członków klubu, którzy lubią dzielić się swoim zamiłowaniem do wyjątkowej kawy” – skomentował reklamę Guillame Le Cunff, Dyrektor ds. marketingu i strategii międzynarodowej w Nestlé Nespresso S. A. “Co prawda George Clooney jest wyjątkowo sławnym członkiem naszego klubu, niemniej według nas każdy zasługuje na wyjątkowe traktowanie. Szanujemy indywidualny gust każdego z klientów, zapewniając spersonalizowaną i wyjątkowo uprzejmą obsługę”.  

„Było mi niezmiernie przyjemnie ponownie wystąpić w pełnej humoru reklamie, ilustrującej niezrównaną obsługę klienta, jakiej doświadczają członkowie klubu Nespresso”  - komentuje swój udział w siódmym już z serii „What else” spocie Clooney.

Po raz trzeci z rzędu George Clooney i Nespresso, nawiązali współpracę z uznanym reżyserem w osobie Granta Heslova, mającym na swoim koncie nominację do Oskara w kategorii producent i scenarzysta. Reklama została przygotowana przez agencję IPG Group (Lowe Paris). Kampania reklamowa „Jak gwiazda” zadebiutowała w Polsce w dniu 19.11.2012 r. i będzie emitowana do końca roku za zakup mediów odpowiadał MEC.

Reklamę można obejrzeć na stronie www.nespresso.com/whatelse, na której znajdują się również dodatkowe informacje na temat usług Nespresso zarezerwowanych dla członków klubu.

Kontakt

Dominika Telega, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 39, e-mail: dtelega@webershandwick.com

Informacja o Nestlé Nespresso S. A.

Nestlé Nespresso S. A. jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Firma Nespresso posiada główną siedzibę w Lozannie, Szwajcaria, i działa w ponad 50 krajach, zatrudniając ponad 7 000 pracowników. W 2011 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 270 butików. Więcej informacji zawarto na nowej stronie firmy Nestlé Nespresso pod adresem: www.nestle-nespresso.com.

 

Dodatkowe informacje na temat Nespresso dostępne są:
Na stronie www: www.nespresso.com/pl

na oficjalnym profilu Nespresso w serwisie Facebook.com: www.facebook.com/Nespresso

w butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00.